Den enda saken som fått mig sugen att jailbreaka Att se batteriprocent, bli av med strecket osv intresserar mig inte det minsta men detta tweak känns klart användbart så det ska kollas upp. Tack för tipset
Intressant. Ska prova den istället även om unc0ver funkat kanon. Fortfarande imponerad över hur mycket man kan tweaka utan att det blir problem. Batteritiden har inte heller försämrats.
3e gången gillt nu då [emoji23] Återställt 2 gånger, men nu får de va jailad. Btw...någon annan som haft problem med att dom inte får notiser på sin Watch efter jailbreak?
Truecuts från bigboss gör så att man kan köra automationer automatiskt i genvägar som vanligtvis kräver att man bekräftar körning av dom.
Min klocka funkar perfekt. Har du uppdaterat den? För innan jag gjorde det så hade jag samma problem. När du har testat det så vill du inte tillbaka... tro mig... Saw kan även förminska tangentbordet, riktigt niece är det.
Gör det. Finns inget som slår hårdvaru-exploits vilket checkra1n för (kallad Checkm8) är. Unc0ver och Chimera/Electra grundar sig i hål i mjukvaran vilket är anledningen till varför Apple kan täppa till dessa i en kommande mjukvaruuppdatering.
Jag märkte precis att Carbridge till Ios 13 inte fullt ut är likadant som föregående versioner. Detta då appen har fått byggas om från grunden. För nu går det att spegla sin telefon mer eller mindre men(!) med tillägget att det går att använda touch direkt på bilens skärm om du har det för att navigera runt. Har inte fått klarhet i hur det fungerar för exempelvis mig som inte har touch.. Det bör gå kan jag tycka men bra att ha i åtanke!
Nån som vet en riktigt bra system wide adblocker? Kör idag gamla Adguard Pro v1.2.1 som är den sista med system wide block. Den funkar ganska bra, men tänkte nu med jailbreak så kanske det finns något bättre? tack.
Någon som har tips på ”callerid”tweak som visar vem som ringer? Har letat men inte hittat något vettigt!
Hmm bra tips! Istallerade men den hämtar info från Truecaller... Hitta.se hade varit toppen att kunna hämta från men det visas ju inte när det väl ringer.
Ja du får gärna återkomma med en recension om den. man kan få köra prövotid på den i 2 dagar sen kostar den 4.99 $
Ja den funkade inte alls tyvärr. Och AppsDB vill ha pengar, man måste ha Pro account. Så finns det fler sidor o testa?