man får dock inte ha nyare firmware än MKF och detta är bara för root, man måste fortfarande ha stock Samsung. men bättre än ingenting http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2559741 jag är dock redan 0x1...
Snabbtitt på nya uppdateringen. Ny låsskärm med modernare utseende. Även notification baren har lite piffad design. Faktiskt så har de flesta appar fått en lite modernare design (email, kalender m.fl.). Nya appar för kamera, galleri och calculator. Ny app för video, samt ny app för Knox. Koolt att det finns stöd för casting direkt i galleriet. Inte märkt något av att den skulle vara snabbare, än så länge...
men ingår e-fuse i den här ? för i så fall ska jag undvika som attan själv har jag GT-I9300 4.1.2 med Telia olåst
Jag har GT-I9305, och blev uppmärksammad mitt på dagen idag att uppdateringen fanns tillgänglig. Först fick jag felmedelande att serven inte gick att nås, men nu ikväll körde jag in den med WiFi't. Jag gillar det, snyggt och nytt. Känns fräscht än så länge. Om det är bättre återstå att se Edit: Nya mail-layouten är väldigt mycket bättre än tidigare. Ljusare och dessutom mer lättnavigerad när man som jag har två mailkonton. 1poäng so far.
Har tele2s olåsta gt-19305N och har heller ingen ny uppdatering. Med tele2s S2 LTE har jag för mig att vi fick uppdatering flera mån efter telias kunder, hoppas verkligen tele2 skärpt sig sen dess.
Haha, detta hade varit rätt så surt. Ni som har fått 4,3. Är batterilivet bättre? Min största frustrationsmoment hittills.
Har haft 4.3 i några dagar nu. Kan inte säga att jag märker någon skillnad på batteritiden. Den var bra innan och känns lika bra nu
Batteritiden har jag inte hunnit känna av. Men däremot att tända skärmen tar mycket längre tid. Störande lång tid dessutom. Där tappar den 1 poäng.
@Tegheim Min tänder snarare snabbare än tidigare. Har du återställt? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk