Före uppdateringen hade jag en batteritid på 06:00-14:00 med hyffsat mycket användande. Stängde av mobildata och hade i princip bara förlorat 5% på samma tid. Dock tror jag mer att det beror på att man inte använder skärmen så mycket utan mobildata än just datan. Märker ingen direkt skillnad nu efter... Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
Jag upplever ingen större skillnad på batteritiden efter uppdateringen. Har ni kollat vad det är som drar så mycket under menyn batteri? Dock upplever jag med att telefonen tar tid på sig att vakna, trodde det hade med widgetlocker att göra. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Uteslutande "Skärm" som drar mitt batteri. Just nu 43%, nästkommande är Dolphin Webbläsare på 12%. Har i nya mått mätt +2 i skärmstyrka samt Auto. Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
Har för mig att jag läst någonstans att i 4.3 uppdateringen var där så mycket problem att dom drog tillbaka den? Eller kanske bara jag som drömt de.
Jag har iofs det tjockare batteriet men min batteritid är bra https://www.dropbox.com/s/3gfu0y6k7wv1w6m/Screenshot_2013-12-26-19-37-37.png Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
det var till i9300 som den drogs tillbaka, och den är ju åter släppt igen även till den. till i9305 så har den inte dragits tillbaka någon gång vad jag vet
Jag funderar på om jag ska blåsa min lur och börja om. Jag vill inte roota och greja, och inte heller vara utan 4.3, men misstänker att man har mycket skräp som ligger och suger... Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
Batteritiden har blivit katastrofalt mycket sämre med 4.3. Den går sällan ner i deep sleep enligt Better Battery Stats. Jag lyckas inte tyda vilka processer det är som orsakar detta. Mobilen förlorar kraft lika fort som en utsvulten somalie i ett maratonlopp!
Nordic countries-DNF är det nånting man kan lägga in i mobilen om man har Nordic countries NNE innan,för DNF värkar ha släppts enligt sammobile.
Läste här på forumet den 22/12 att tele2 hade börjat skicka ut uppdateringen, har nu gått 6 dagar, nån som hört något om det.