Jiayu S4

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av Seamless, 21 apr 2015.

  1. Seamless

    Seamless Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 mar 2010
    Inlägg:
    226
    Mottagna gillanden:
    54

    MINA ENHETER

  2. malkus

    malkus Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2009
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    16

    MINA ENHETER

    Jo, jag är också väldigt nyfiken på den här telefonen – en högpresterande telefon som inte är dasslocksstor! :) Och med tanke på de goda omdömen som deras S3 har fått lovar det gott..

    Vad gäller 4G står det angivet "TD-LTE Band38/39/40,FDD LTE Band7/3" på minideal.net medan to2c.com menar att 800/1800/2600MHz (både FDD och TDD) kommer stödjas, vilket i så fall skulle vara detsamma som Jiayu S3-modellen har. 2G och 3G stöd lär det inte vara några problem med.

    kjell.com finns info om hur banden används av de olika operatörenrna i Sverige och det verkar som om det ska fungera här hemma, framförallt i storstäderna, men också ute i landet tack vare Band 20 (800MHz) som nu även Tele2 håller på att bygga ut stöd för det fast jag vet inte hur långt de har kommit med det.

    Jag misstänker att de flesta av de här webbplatserna har lika lite info som vi, gör en kvalificerad gissning sedan och hugger till med något som låter bra. Vi får ge oss till tåls helt enkelt...

    jiayu-store.com tror jag inte egentligen är någon officiell Jiayu-site men jiayu.de ska vara det:

    Gammal länk men kan vara relevant i sammanhanget...: http://www.gizchina.com/2013/04/24/jiayu-warn-of-fake-online-stores-official-jiayu-distributors-listed-here/