Man ska ge något som personen inte skulle få för sig att köpa åt sig själv. Varför ska man ge något som inte är uppskattat? Jag hade tyckt det var trist om jag gav bort något som inte var uppskattat. Hoppas du får strumpor isf
En julklapp blev två. Köpte en kalender med katter för 100 kr där 100 kr gick oavkortat till stans katthem. Kalendern ges i julklapp till pappas tjej som älskar katter.
Vill passa på att tipsa om att köpa "alicemössan" till nära och kära nu när det är 50%. Inte nog att de får en snygg mössa utan ni skänker samtidigt 50:- för varje mössa till Barncancerfonden. Hela projektet har nått sitt mål och kommer att stängas till nyår. Så se till att fynda då det är halva priset på samtliga mössor (som dras av i kassan). Köpte själv fyra stycken till familjen. [emoji6] http://www.alicemossan.se http://www.barncancerfonden.se/13569/ Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Blev en Droples här med till tanten... Nån som har ett bra rim... ska inte avslöja innehållet såklart... men teasa lite lagom...
"Trots att du är en klyftig person, ger jag dig nu ett smidigt hjälpdon. För man kan inte alltid leta rätt, och med den här kan letandet aldrig gå snett!" Kanske?
eller... Har du kommit till korta, med att något är borta... Då tar du fram denna, så är du snart "hemma"
Blev två Jawbone UpMove till vardera förälder, kändes lättast och mest aktuellt med tanke på att det ändå är årets julklapp. [emoji111]️
Ska köra julklappsleken med flickvännens familj, något tips? Åldrar mellan typ 8 och 70 :-) Runt femtiolappen!
Funderar på klappen till tjejen, lite skämtsamt är en bok om växter och hur man tar hand om växter för att tjejen inte har en jättegrön tumme. Men man vill ju ge något som inte kan ses som negativt också. Fan jag minns i somras hade jag 3-4 förslag över vad jag skulle köpa i julklapp och födelsedagspresent, Stöddig som man är tänker jag att jag kommer att komma ihåg dessa sjukt bra och uppenbara idéerna. Tji fick jag nu (och i September då födelsedagen var).