Boken är nog ingen höjdare såvida hon inte själv har skämtat om att hon skulle behöva en sådan. En av mina tjejkompisar fick "Hur man älskar som en porrstjärna" (Jenna Jameson du vet) av sin kille. Då var boken helt ny och hon hade ingen aning om att det var en biografi, utan hon tolkade bokens titel bokstavligt. Blev ett rejält bråk där [emoji14] DEN boken kan jag dock rekommendera! Det är en biografi, men ptjae, den är sjukt rolig, riktigt sexig, och har en hel del intressanta tips [emoji6] I övrigt vore nog något litet smycke en säker present. Plus JJ-boken, of course [emoji5] Men den budgeten, ge dem pengarna eller presentkort, eller gåvobevis på donation till välgörenhet.
Beror väl på hur ytlig mottagaren är. Vem som helst med lite vett innanför pannbenet förstår att det är mycket bättre att få ett gåvobevis på donation till välgörenhet istället för ngn ful tröja/meningslös pryl, etc.
Lösgodis, Marabou choklad, Ostbågar, ahlgrens bilar, renkött, djungelvrål, polkagrisar eller typ en dalahäst. Vi hade en amerikan här ett tag han fattade tycke för chilinötter och köpte med sig ett gäng påsar hem, fanns tydligen inget som smakade lite bra i usa.
suck varför vill inte unicef godkänna mitt kort får hitta något i en fysikt butik som har med välgörenhet.
Köpt varsin Up Move till mina föräldrar, och en påse Espresso House-kaffe! Vännerna kommer få presentkort, smink, parfym eller något sånt.
Jag har passerat tretti och morsan insisterar ännu på köpa kläder till mig. Kräver numera kvitto och har sagt henne att det är dags att lägga ner. Men icke. Idag en blå tröja i marint tema. Jag varken seglar eller bor på long island. Retur!