Jag gav ett par chromecasts till nära och kära. Känner dock att jag trampat lite i klaveret här då ett par mellandagar snabbt blev uppbokade för en "Chromecast-introduktion". De yngre hade ju redan en eller motsvarande enheter, så det var ingen idé att ge dem något sådant. Fick mest mjuka paket själv, vilket var precis vad jag önskat mig \o/
Själv fick jag lite köksprodukter så som kokbok, kniv och liknande saker. Blev även presentkort och penga bidrag till resor och så. Helsweet jul och jag är fan mätt fortfarande efter allt snaskätande.
Hum, eftersom att jag fyller år den 20:e dec så är jag aldrig helt 100% säker på om det är födelsedagspresent jag får eller julklapp Och är nyinflyttad i denna lägenheten, så är som sagt ej helt hundra på vilket sammanhang de köpte gåvan som. Anyway, detta fick jag i form av inflyttningspresenter, födelsedagspresenter och julklappar: Smörgåsgrill, busskort, lite blommor från en granne(jag hade ringt 112 när brandlarmet gick i hennes lägenhet), en pocket(en man som heter Ove), en digital inomhus/utomhustermometer samt en fingerboard(skateboard fast i fingerstorlek).