Nu när du verkar vara på G så får jag väl också köra på. Jag försökte undvika tjafsa med dig. Är det jag eller du som lägger fram dumma kommentarer utan att läsa helheten av mitt inlägg. Att nästan drygt hälften av Sveriges befolkning bor i en stor stad och att resten är spritt över hela landet måste väl ändå betyda något?
9 miljoner människor i Sverige har inte en smartphone. iPhone domineras av användare i storstäder medans android i lite mindre städer har jag läst i en undersökning (om du måste få veta källan så kan jag försöka leta upp det). Med dessa så la jag fram min egen uppfattning i inlägget. Det jag skrev var relevant till ämnet.
Att du sedan lyfter fram något som att "alla inte alls bor i en stor stad" är ju helt orrelevant och patetiskt. Det ändrar ju inte poängen av mitt inlägg.
Det är komiskt att du påpekar att jag har fakta fel och skriver dumma saker när du påstår att uppsala snart passerat 100.000 när det i självaverket bor 338000 människor där. För att kopiera dig, du hade fel med två tredje delar!
Försök att leva som du lär

När du gör det heter det förenklade siffror eller "guesstimate" vad det nu är, och när jag gör det så är det fel... haha
Jag tog inte upp det i mitt tidigare inlägg för att jag vet att ditt syfte med inlägget var något annat, då försöker man inte leta reda på små orrelevanta fel som du verkar göra.
Tack och hej!
Click to expand...