Kalender problem (google kalender)

Diskussion i 'Frågor och support' startad av whomee, 12 sept 2010.

  1. whomee

    whomee Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 sept 2009
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hejsan!

    Har ett litet skumt problem med min Google Kalender, eller inte kalendern i sig själv utan de widgets och program som synkar mot den.
    Ok here go, jag har laddat hem en .ical fil som jag sedan importerat i google kalender, all fine här, sedan av någon anledning skulle jag importera en fil igen, nästan samma fil med smärre uppdateringar i den dock, men på det sättet fick jag dubbla inlägg varje dag om vad som skulle hända. Exempelvis samma föreläsning sida vid sida på de dagar det hände något.

    Då så tänkte jag, då rensade jag google kalendern den hårda vägen genom att "ta bort" den kalendern fast den då rensar alla inlägg på den valda kalendern. Sagt och gjort kalendern på webben är rensad, inga inlägg alls där, nada!

    MEN.. mina widgets får fortfarande dubbel inläggen kvar i sig, även efter flera dagar och jag har synkat om och rensat information i Calendar i telefonen.

    Har inga som helst idéer kvar nu vad som ska göras, fruktansvärt irriterande när det inte finns någon information kvar alls på mitt konto på webben men ack så ska de synas på mina widgets och program.

    Någon som kan ha några idéer om vad som skulle kunna göras/ändras?

    De widgets jag provat med på telefon är LauncherPro's calender widget och den inbyggda calender widgeten.

    Kör en Nexus One med 2.2 då.

    Tack för tips och idéer på förhand :)