Kan ej radera eller synca kontakter mot Gmail

Diskussion i 'Galaxy S' startad av offndr, 16 okt 2010.

  1. offndr

    offndr Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2010
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    När jag försöker synca eller på något sätt ta bort eller lägga till eller importera till eller från gmail så får jag följande meddelande:
    Processen android.process.acore har stannat oväntat. Försök igen.

    Jag har försökt många gånger och startat om luren osv.

    La in Froyo JPM via Kies utan komplikationer igår för att sedan synca alla kontakter mot Gmail. La sedan in ett par apps och allt verkade fungera men nu detta helt plötsligt. Är det Google som har problem?

    Fruktansvärt irriterande eftersom jag är fast med den kontaktlista jag har nu och kan varken radera eller lägga till?! För övrigt är jag mycket nöjd med Froyo och LauncherPro :)

    Någon som har något tips?
     
  2. Droidboy

    Droidboy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 aug 2010
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har du gjort en hårdvaruåterställning efter att du uppdaterade till Froyo ?
     
  3. kallemyran

    kallemyran Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2010
    Inlägg:
    560
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER

    Hmm.. Jag har ett annat men kanske relaterat problem. efter uppdatering till froyo så skulle jag återställa kontakterna från kies. den för snällt över alla till enheten.. oh so it says.. i telefonen har jag 9 kontakter men i kies har jag 16 som SÄGS vara på enheten. Alla googel-kontakter. Loggar jag in på gmail via pc så finns bara 9 där?? wtf o_O

    edit: hittade kontakterna i gmail "övriga kontakter" fattar dock inte varför man inte såg dem i luren. har gjort om alla till "mina kontakter" i gmail och efter en synkning därifrån är allt på sin ursprungliga plats. Eftersom jag flshade med odin för första igår och igen till froyo imorse så vet jag inte vad jag skall med kies till längre....
     
    Last edited: 19 okt 2010