Kan inte flytta bilden efter zoom

Diskussion i 'Xiaomi - Allmänt' startad av FRS05, 14 jun 2020.

  1. FRS05

    FRS05 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    364
    Mottagna gillanden:
    296

    MINA ENHETER

    Hej

    Har ett sjukt irriterande problem med min nya mobil Xiaomi Redmi Note 9s. När jag zoomar in på en bild och sedan vill flytta runt skärmen så går det inte. Det får bara att zooma in och ut.

    Men på alla andra ställen som när jag zoomar in på en text som denna så kan jag först zooma in för att sedan svepa vart jag vill någonstans.

    Finns de någon inställning där jag kan ändra detta? Vill ju kunna zooma in på en bild och sedan kolla runt på hela bilden så att säga. Istället för att hålla på att komma in och ut.
     
    bernard gillar detta.
  2. pitrus-

    pitrus- Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2011
    Inlägg:
    1 011
    Mottagna gillanden:
    762
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus Two

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus Two
    ROM:
    Cyanogenmod 13
    Det är alltså standard fotogalleri-appen som är så pass dåligt programmerad? Skulle säga att enda lösningen isåfall är att installera Google Photo eller annan fotogalleri-app.
     
  3. FRS05

    FRS05 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    364
    Mottagna gillanden:
    296

    MINA ENHETER

    Nej, i galleri appen fungerar det. Är när jag surfar runt på sidor och zoomar in på bilder där. Använder samma webbläsare som innan(samsung internet) så däri kan inte problemet ligga tycker jag är.

    Märkte jag en sak till idag. När jag surfade runt på min lokala nyhetsblaska. Ibland så har de ju lagt upp en bild men där det finns flera som man kan svepa mellan. Nu är dock den svepningen helt bakvänd. Så när jag vill gå åt höger bland bilderna kommer jag åt vänster.
     
    bernard gillar detta.