Kan inte ladda ner dokument längre?!

Diskussion i 'Mate 20 Pro' startad av Kargleton, 28 feb 2021.

  1. Kargleton

    Kargleton Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 feb 2021
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    För några dagar sedan märkte jag att det plötsligt inte gick att ladda ner/öppna pdf bilagor(eller övriga format) från mailen.. När jag trycker på aktuellt dokuemten står det 0% och där stannar det.

    Någon annan som fått erfara detta? Någon klok som kommit på hur man åtgärdar problemet?

    Har testat starta om telefonen, kollat minnet (75 av 128), provat med och utan wifi, andra wifi anslutningar. Vad mer ska man testa?

    Mvh!
    K
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 622
    Mottagna gillanden:
    44 542
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Vilken e-postklient använder du? GMail? Du kan testa tömma cachen för webbläsaren kanske om du går in på inställningar->appar->"e-postklient"->Rensa cache

    Fungerar inte det förmodar jag att du kan testa att nollställa appen genom att i stället välja att ta bort all data, men se till att innehållet är synkat först, för allt som är lagrat lokalt går då förlorat.
     
    Kargleton och Kristy gillar detta.
  3. Kargleton

    Kargleton Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 feb 2021
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack för svar!
    Jag använder outlook/live och det ska tilläggas att det är i appen som det krånglar. Använder "standard" mailappen i telefonen.

    Märkte precis att pdf:er i klarna appen funkar att öppna så lär just vara mail appen som kanske lagt av?