Problem: Kan inte söka efter appar i telefonen

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av acr, 9 aug 2013.

  1. acr

    acr Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jul 2012
    Inlägg:
    503
    Mottagna gillanden:
    78

    MINA ENHETER

    Hänt förut och nu har det skett igen. Vet inte varför. Google-sökbaren man har på hemskärmen. Den har slutat hitta appar och finner bara kontakter. Jag har dubbelkollat under inställningar att appar ska vara sökbara.

    Någon som vet varför det händer?
    Om jag rensar cachen via recovery tror ni att sy kommer börja fungera?
    Vilken cache bör jag ta bort?



    Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
     
  2. rocco

    rocco Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jul 2010
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har exakt samma problem och tyvärr ingen lösning heller, störigt!
     
  3. iterva

    iterva -_- Hedersmedlem

    Blev medlem:
    3 aug 2013
    Inlägg:
    2 973
    Mottagna gillanden:
    2 936

    MINA ENHETER

    Jobbigt det där... Vet faktiskt inte varför det händer, men om du vill testa rensa cache, och ev avinstallera uppdateringar till Google sök appen...

    Inställningar - Mer - Programhanteraren - Alla - och appen heter Sök på Google.
    Skulle det vara jag så skulle jag testa rensa cache där, testa om det fungerar, om inte så skulle jag gå in på samma ställe, avinstallera uppdateringar, starta om telefonen och gå in i Play store och se om det kommer nån avisering på att det finns en uppdatering till den, kör ev uppdatering och testa igen. Detta borde då "fräscha" upp hela appen :P

    Har inte testat detta själv med just Google Sök, men detta brukar vara den vägen jag går om jag har nåt som bråkar med mig. Nån guru här kanske har nåt smartare råd att komma med, men jag bidrar med mitt ändå.

    Hoppas det löser sig :)