Kan inte synca med picasa

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Dinkan, 9 feb 2011.

  1. Dinkan

    Dinkan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2009
    Inlägg:
    95
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag försöker synca tjejens galaxy med picasa. Men det finns inte som alternativ under inställningarna på google kontot.

    Om man försöker ladda upp ett foto ifrån galleri till picasa så säger telefonen att jag måste logga in på google kontot vilket inte går då det kontot redan finns på telefonen.

    Har googlat detta och många verkar ha samma problem men jag hittar ingen lösning förutom factory reset vilket inte är diskutabelt då hon vägrar bli av med sms och inställningar osv.

    Någon som har en lösning?

    Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
     
  2. scrotum

    scrotum Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2010
    Inlägg:
    65
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Har samma problem jag. Har du lyckats lösa problemet eller hittat nån annan vettig drop box för bilder?
     
  3. CiaB

    CiaB Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 okt 2010
    Inlägg:
    632
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Försök att installera Picasa appen på nytt, kanske det funkar bättre då, själv har jag inga problem
     
  4. Sauce

    Sauce Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 sept 2010
    Inlägg:
    71
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Är det någon som har löst detta problem? sitter med min X10 och kan inte heller ladda upp bilder till picasa.. står bara att jag har fel kontoinformation?
    Hittar inte ens någon app att ladda ner som heter picasa.. samt hittar inte att jag har picasa installerat som app heller...
     
  5. JohnDoe007

    JohnDoe007 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 mar 2011
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Har samma problem. Jag har slagit på Picasa synk i kontot, men i galleriet ser jag inte mitt webbalbum