Kan inte uppdatera/ladda ner appar!

Diskussion i 'Optimus 3D' startad av Fidden, 30 aug 2012.

  1. Fidden

    Fidden Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjena. Har en LG Optimus 3D som har funkat bra fram till en månad sen.Det började med att min mobil hade laddat ur och jag inte hade någon laddare i närheten så den var avstängd i några timmar.När jag väl börjat ladda mobilen så startar jag den. När den varit igång en stund så tänker den börja uppdatera som den alltid gör när man startar om den men alla appar misslyckas och jag bryr mig inte så mycket om det.


    Ca 1 vecka senare så tog jag bort spelet templerun från mobilen men ångrade mig och tänkte ladda ner det igen men kunde inte göra och det stod att min enhet inte är kompatibel med dem här versionen. Nu kan jag inte ladda ner någon app..


    Är det någon som har haft liknade problem eller vet hur man fixar det?


    Tack på förhand /Fidden

    (Tråden även skriven på Fragbite om någon undrar)
     
  2. Sleepwalk

    Sleepwalk Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2011
    Inlägg:
    949
    Mottagna gillanden:
    95

    MINA ENHETER

    Prova att rensa catch m.m under inställningar och App-hantering.
     
  3. port513

    port513 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2011
    Inlägg:
    180
    Mottagna gillanden:
    49

    MINA ENHETER

    Det finns flera olika lösningar.
    Under apphanteringen kan du rensa Google Play och Nerladdningshanterarens data. Starta om telefonen och starta upp Google Play utan att ändra några inställningar. Låt vara så ca 10 minuter.
    Det hela tycks handla om att Google försöker stoppa att man manipulerat Play till att acceptera appar man inte betalt för och hamnar detta i osynk får man nerladdningsfel.
    Fick det 2-3 gånger i veckan tidigare....

    /Henke
     
    stoffe och bopprock gillar detta.
  4. Fidden

    Fidden Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjena, kanske låter hur dumt som helst men hur kommer man det apphanteraren? Är det Inställingar-Program-Hantera Program?