Min krånglar, får inte ner allt utan den satnnar när den ska till att extrahera, så jag startade om datorn, då vart jag tvungen att hamra lite på uppdatera maneullt för att den skulle hitta igen uppdateringen då den de första gångerna tyckte att jag redan hade den senaste...hoppas på bättre lycka denna gång.
Konstigt, fick starta och stänga ner KIES några gånger och mu vill den uppdatera men programmet verkar ha hängt sig. Kan ett stort företag som Samsung så illa koda program så man tror att man sitter med Windows 98 och året är 1999?
Verkar bero på vilken OS man har. Men som vanligt om du har w7 så kör programmet som adminstratör. GL HF
Kör som administratör men visst skojar ni att Kies kan uppdateras. Kolla vad jag just nu får efter att försöka uppdatera i 1.5 timme: På Samsung uk är senaste versionen Kies_1.5.3.10093_80.exe
Grattis ? Nej men testa avinstalla det och ladda hem det från sidan då. Jag har haft strul med kies förut men mest firmware trams. Men nu för en gång skull så flöt allt på.
Den fungerade Ult. Uppdaterar nu från .80 till 82. Vad är det för skräp till program Samsung pyntar ur sig? Det ska inte ta timmar av experimenterande för att få till det. Hittade KIES någonstans härifrån: http://www.samsungmobile.co.uk/supp...oftwareKiesUpdate.do?phone_model=GT-I9000#how
För mig är knappen uppdatera nu utgråad. Jag ställde in att den skulle försöka varje dag så får vi se ifall den lyckas få ner skiten Kan man forcea en uppdatering på något annat sätt?