Vad jag vet så är det i9305N som gäller för Tele2. Den andra varianten heter bara i9305, utan N. NEE är regionen.
Förstår det rätt att det är S3 LTE lurar kopplade till telias och 3s nät? Jag som har comviq som lirar på tele 2/telia nät får snällt fortsätta vänta?
Är det säkert att alla har NEE? För i Kies när jag kopplar in står det COV inom parentes efter nuvarande programvara. Men det är inte samma kod som för region kanske?
Både i9305 och i9305N har NEE, eftersom det är regionen...fast NEE 4.4.4 har inte kommit till i9305. Såg förresten här att i9305 har fått 4.4.4 i Tyskland, borde fungera bra i Sverige med. http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=35546
Förklara enkelt för en som mig som är pantad när det kommer till sådant här, jag har S3 LTE I9305 och kör telia. Gjorde en sökning men fick ingen uppdatering till 4.4.4, kommer det att komma en uppdatering eller dröjer det?.
Firmware Details: • Model: GT-I9305N • Model name: GALAXY S III LTE • Country: Nordic countries • Version: Android 4.4.4 • Changelist: 2760029 • Build date: Fri, 12 Sep 2014 04:16:45 +0000 • Product Code: NEE • PDA: I9305NXXUFNI4 • CSC: I9305NNEEFNI4 • MODEM: I9305NXXUFNI4
ja ingen annan samsung lur har fått denna 4.4.4 uppdateringen och buggarna ska vara borta och kvar finns sen fantastiskt bra telefon med bra batteri tid och prestanda så s3 4g användare grattis men samsung e sjukt sega ., sony skicka ut 4.4.4 till sina första enheter 1 vecka efter att google släppt den till sina enheter , och alla xperia flaggskepp hade 4.4.4 inom 1.5 månad det e snabbt., men det e inte så mycket skillnad så det tar inte så lång tid att fixa 4.4.4 ., så det borde alla tillverkare ha gjort och till alla lurar tycker man .,
Inte släppt i Norden ännu. Man kan köra in den tyska varianten (ja, svenska finns i den) genom Odin, annars är det bara att vänta.
Har alla som har Tele2 NEE? För det verkar som att jag har COV och den uppdateringen har väl inte kommit än? Jag har alltså Tele2 och uppdateringen har ännu inte dykt upp hos mig.