Du använder dig av Odin. Dock har jag ingen koll på vad Knox tycker om det, kan vara värt att kolla först.
Jag har inte Knox aktiverat. Men att använda Odin och lägga in denna istället påverkar inte garantin på telefonen? Det är nämligen anledningen till att jag inte har rootat telefonen.
Öhm...vet inte vad jag skrev där riktigt. Men det har inget med root att göra iaf, eftersom det är original-ROMs. Okej, då ska det väl vara lugnt antar jag.
Låter toppen! Det finns ingen info någonstans om när COV uppdateringen beräknas komma? Om den är på ingång är det ju bättre att vänta än att chansa och lägga in NEE. Vart på sammobile hittade du informationen som sa att COV är Sverige?
Körde precis in den via Odin. Har i9305N. Faktiskt inte märkt någon skillnad på utseendet som jag har läst att det skulle vara. Utöver det så flyter allt på bra. Ska se hur det funkar mer imorgon. Hoppas på bättre batteritid såklart.
Jag har också Tele2 samt en GT-I9305N som jag har fått från de när jag tecknade abonnemang och kollade FOTA nyss och det har inte kommit något nytt.
Wow, till och med Samsung (http://www.samsung.com/se/info/update.html#mobile) själva säger att 9305N har fått 4.4.4. Tyvärr så är nuvarande/aktuell version för 9305 fortfarande 4.3 :-(
Jag körde nog in NEE av 4.2 vill jag minnas, kan vara därför hon fick den.. Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Chattade med Tele2s tekniker i onsdags och de skrev att de har inte släppt 4.4.4 till GT-I9305N än, men att den kommer komma och man ska ha koll på OTA uppdatering i telefonen om man är ute efter den. Hur kunde ni i så fall uppdatera era lur vet jag inte.
Jag hoppas innerligt att jag upplever detsamma. Uppdateringen till 4.3 är bland det värsta jag varit med om vad gäller batteritiden..
Nu är NEE den nordiska versionen medans tele2 heter väl cov? . Så det är därför hon fick 4.4.4 :-) Bara flasha in NEE 4.4.4 ;-)