Fråga: Kitkat?

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av odishon, 18 jun 2014.

  1. odishon

    odishon Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 okt 2011
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Läste på android sajter att kitkat (4.4.2) rullas ut i nordamerika nu för S3. De på AT&T mfl nät får KK i dagarna som kommer. Men Samsung själva säger det inte ska bli. Har man så annorlunda S3:or i nordamerika?
     
  2. synapz

    synapz Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 dec 2013
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    1
    Operatör:
    3
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    ROM:
    Stock
    Info:
    Använder Nova Launcher Pro
    Platta:
    Samsung Note 10.1 2014 edition
    ROM:
    Stock (5.1.1)
    Info:
    Nova Launcher
    Ja, deras har 2GB i RAM mot 1GB i den i Europa. Samsung påstår att våra telefoner har för lite minne för att få KitKat att fungera bra trots att den är gjort för att t.om fungera med 512MB RAM. Deras bloatware är säkert orsaken. Det har varit olika besked angående om våra telefoner ska få KitKat eller inte. Jag har en app som heter Drippler där man man läsa nyheter om Samsung-telefoner och andra nyheter och där har det växlat fram och tillbaka säkert 5 gånger...så det är fortfarande inte 100% säkert hur det blir.
     
    odishon gillar detta.
  3. odishon

    odishon Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 okt 2011
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Crap - för blev förvånad när jag läste på samsung US att de rullar ut på fler nät. Men deras marknad är för korrupt för jag ska gilla deras lösning.

    På nått sätt är deras officiella statement för oss.. att det inte blir nån 4.4 - en trygghet i beslutat att efter 2 år byta upp sig.
     
  4. Boss302

    Boss302 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 sept 2011
    Inlägg:
    1 127
    Mottagna gillanden:
    187

    MINA ENHETER

    US S3an har väl också qualcomm soc istället för exynos? så det är i princip en annan telefon i samma skal.

    Går ju att flasha en aosp rom. Har kört kitkat på min sedan december o skulle aldrig drömma om att gå tillbaka till samsungs touchwiz.
     
    Last edited: 21 jun 2014
    Euran70 gillar detta.