Köp och säljtråden, förslag till förbättringar

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av froid, 8 nov 2013.

?

Ska Swedroid tillåta att man uppdaterar sin egen tråd?

  1. Ja, om förutsättningarna för annonsen ändras.

    9 röst(er)
    37,5%
  2. Nej, alla inlägg som inte är ett direkt svar är en bump.

    15 röst(er)
    62,5%
  1. Hund

    Hund Android Hedersmedlem

    Blev medlem:
    15 aug 2009
    Inlägg:
    5 572
    Mottagna gillanden:
    1 006
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 3a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 3a
    ROM:
    Lineage OS
    Då får du göra samma sak som vi gör i vuxenlivet, är du missnöjd över något kontaktar du ansvariga.
     
    Facemeat och Snusdus gillar detta.
  2. Marooned

    Marooned Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jun 2012
    Inlägg:
    1 252
    Mottagna gillanden:
    243
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max
    Platta:
    iPad 9.7" (2018)
    HundHund har jag bara fått för mig detta, men läste inte jag för längesedan här någonstans att forumet skulle uppdateras till en nyare version?

    Tror det var i den vevan när det var snack om att om man quotar någon så får man en notis att man quotat någon som är så jävla irriterande.

    En uppdatering vore verkligen önskvärt tycker jag. Lite nya färger (bra trött man är på allt grå/blått här) gärna 2 olika skins att välja mellan (t ex ett mörkt och ett ljust). Lite nya smilies osv.

    En funktion jag verkligen skulle vilja ha är att dölja hela underforum. T ex om man som jag har en Sony telefon och en Nexus platta. Att jag kan dölja resten av tillverkarna som inte intresserar mig.



    Edit: Jag gjorde en snabb mockup. Bara rensade lite och nya färger. Tilltalar nog inte alla...


    [​IMG]
     
    Last edited: 21 mar 2014
  3. Critical

    Critical Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2011
    Inlägg:
    123
    Mottagna gillanden:
    32

    MINA ENHETER

    Jag minns också att det var tal om en uppgradering för ett tag sedan. Swedroid använder sig av vBulletin och det kom för någon månad sedan en stor uppgradering med en ny version av vBulletin. Det är väldigt många som har haft problem med den allra nyaste versionen och personligen tycker jag att den ser väldigt illa ut. Om jag fick tipsa om ett alternativ så tycker jag man borde använda IP.Board istället, kolla upp det med och berätta vad du tycker! Utvecklarna av IP.Board arbetar med en uppgradering som ser väldigt positiv ut, både vad det gäller utseende samt funktioner, etc. Supporten kan jag också bara säga gott om, jag har fått svar inom ett halvt dygn och även fortare!

    Skickat från min LG-D802 via Tapatalk