Jag har haft lite små problem med min DHD den senaste tiden, den har startat om av sig själv ett par gånger. Och ibland känns det som den vibrerar (när jag har den på vibrera) när jag har den låst och i fickan som om jag fått sms eller nått när inget egentligen har hänt. Nån annan som har upplevt detta eller vet om det går att fixa på något sätt? Jag antar att det lagget som förekommer oftast är pga att android inte är hårdvaruaccelererat eller? Hoppas då att honeycomb kommer till DHD hade varit riktigt nice och se hur den funkar då Jag använder också Advanced Task Killer och har märkt att Rebtel alltid är med som program som körs, och om jag avslutar det så kommer det tillbaka efter nån minut igen. Är det ok eller ligger det och drar massa ström eller minne?
Själv väntar jag, sitter å pillar på ZTE blade så länge för att kunna sätta mig lite mer in i adroid. Valet står för mig mellan de oliak next gen lurarna som tagits upp, Atrix, LG O2X och SGS2 men jag är faktiskt också lite sugen på hur SE Xperia Play kommer att fungera och den kommer med gingerbread vid release. Får se men vänta kommer jag helt klart att göra, för mycket trevligt det här halvåret. Vänta i alla fall som minst till mässan i barcelona 13/2 eller på SE's och Samsungs presskonferenser 12/2. Då lär det va mycket som gör väntan värd