Hej allihopa!
Jag har följt varje inlägg i denna tråd. Förlåt för att jag mest verkat som en stalker och inte som en deltagare. Men jag köper en ny nexus vartannat år och i år är det dags för en ny. Valet för ganska lätt på en 6 p i och med att jag går från en nexus 5 och tycker inte 5X är tillräckligt stort "hopp".
Jag har idag lagt en order på
halebop på grund av att jag har suttit med
tele2 och tjatat och tjatat på att de ska lägga upp den på deras hemsida men absolut 0 gehör för det har jag fått. MEN idag när jag ringer och avslutar mitt abg så säger killen på "save desk" att dom visst ska få in den men först nästa vecka... Jag ger inte mycket för den informationen dock.
Jag köpte 6p med student och då ingår inte black friday dealen tyvärr - men man får ju ett par trådlösa hörlurar (som man kan ge bort i julklapp, haha). Hoppas jag får telefonen i början av nästa vecka. Enligt kundtjänst på
halebop skulle det inte vara något problem
Hur som helst, tack för en väldigt intressant tråd! Bästa jag läst på länge och den härliga väntan som är när en ny nexus ska släppas är magisk, och alla funderingar och detektivarbete för att lista ut när den ska levereras!
Click to expand...