Fråga: Köpa s3 i Teliabutik med halebop abb

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av muggen, 23 maj 2012.

  1. muggen

    muggen Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2010
    Inlägg:
    85
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Rev mitt avtal med telia flex stor nu när halebop släppt sitt rubbet abb som antagligen blir billigare för mig. Men troligen så är alla telefoner bokade i första batch hos halebop.se? Blir det dyrare att traska till telia butik på Tisdag och teckna halebop och plocka ut tele jämfört med att köpa från halebops hemsida?

    Nån som vet eller har tidigare erfarenhet? Antar dom helst säljer Telia abb där?

    /muggen
     
  2. daaavid

    daaavid Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 sept 2011
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Halebop e ju ett varumärke från telia så dom borde vara minst lika intresserade av att sälja halebop abb som telia abb. gjorde själv så för 1,5 år sedan, det blev lite dyrare men tyckte ändå att det kändes bättre att kunna lämna in telefonen i en fysisk butik om den skulle strula än att behöva skicka tillbaks den vilket man var tvungen till om man beställde den via hemsidan.
     
  3. kluven

    kluven Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2011
    Inlägg:
    112
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    vet inte riktigt hur det är men det borde vara dyrare i butik.
    Det dära Halebop Rubbet abbonemanget verkar ju nästan vara för bra för att vara sant, inte för att jag har koll på andra abbonemang men bra lät det!
     
  4. muggen

    muggen Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2010
    Inlägg:
    85
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Äh jag la beställningen på hemsidan istället. Orkade inte strula :) Andra batchen bortde väl inte ligga allt för långt borta. Och ja visst lät abbet bra måste jag säga!
     
  5. Sorkstryparen

    Sorkstryparen Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 maj 2012
    Inlägg:
    101
    Mottagna gillanden:
    43

    MINA ENHETER

    Bokar man på halebop med abonnemanget "rubbet" i 24mån kostar den 3600kr
    Jag boka den med nollan till alla 24mån och fick erbjudandet 99kr/mån/i 6mån men då kosta den 4800kr vilket blir samma som rubbet typ, eftersom jag "tjänar" på de 99kr i 6mån när det egentligen skulle kosta 189kr så. men kmr uppgradera till rubbet när de 6mån gått ut pga att det är ett bättre abonnemang.
    Sen om du tar 24mån bindningstid blir det inga räntor lr liknade om du väljer avbetalning på mobilen via halebops hemsida. Så enligt mig är ju halebop lätt bäst och billigast. Speciellt nu med rubbet abonnemanget.
     
  6. muggen

    muggen Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2010
    Inlägg:
    85
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Smart där med halva priset 6 månader och sen byta upp!
     
  7. anderssonx

    anderssonx Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 maj 2012
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Precis min plan! Tog också nollan till alla och har precis som du tänkt uppgradera efter 6 månader. ...Beroende på hur räkningarna ser ut, får granska dem efter 6 månader och se :)