Jag testade med Galaxy Note 10+ (256GB) man får 6400kr för den! Helt klart godkänt pris, jag får som max 4000kr hos MediaMarkt annars!
Testade 11 pro max 512gb får 11129:- ... mer än vad en viss fick för sin vita modell här för någon vecka sen... mresell.se ger 9912:- och swappie ger 10300:-. Din note 10 + där ... sett dom gå för runt 7000 - 7500 så 6400 e inte hyper dåligt men samtidigt visar det hur Samsungs värde förlust är enorm...
Har sålt iPad, iPhone och klocka där en gång för dom gav mig en bonus för jag skickade in ett helt paket. Fick pengarna på kontot 3 dagar efter att dom hade mottagit och testat grejerna. Har bara positivt o säga om dom
Testade länken till mytrendyphone. 2876 för en Huawei P30Pro med 256GB är ett SKÄMT! En mobil som kostade nästan 10k när den släpptes i april. Sorry för lite off-topic. Men ha-begäret för nya S20 Ultra är ju grymt! Främst pga kameran. Men stämmer det att det bara är 4x optisk zoom och inte 10x som typ _alla_ har skrivit/sagt hittills så vetefan. Då väntar jag nog på Mi 10 Pro och ser vad den erbjuder.
Huawei är BY FAR det värsta märket när det kommer till värdeförlust, räkna aldrig med bra andrahands pris. Och p30 Pro får man tag för runt 3500 på blocket etc. Ja 4x är optiken, upp till 10x är crop (hybrid). Sen resten är bara digitalt så bilden blir nog aldrig skarp i annat än 10x...
400kr i avbetalning får man hos Tre. Alltså efter 12 mån kan man sälja mobilen för över 4800kr som är kvar på avbetalningen och då tjäna på det. Billigt för Ultra enligt mig då jag tror man får minst 6000kr om 12 mån
Samsung ger 8% i rabatt via Studentkortet. Samsung Sverige | Mobiltelefoner | TV | Vitvaror För min del får det nog bli en SD865 version annars skiter jag i det.
Finns telefonerna att klämma på någonstans? Samsung store i Stockholm tex? För jag skulle verkligen råda de som pendlar mellan S20+ och Ultra att klämma först, så man får en uppfattning om skillnaden i djup och vikt samt hur Ultra känns i fickan.
Jag vill se någon försöka stoppa visnings exet i fickan Jag kommer nog vänta tills jag får se den live.
Väldigt bra sammanställning av de olika S20 med olika operatörer och abonnemang.. Tre verkar ha mest generösa abonnemang och minsta totalkostnad på telefonerna.. Här är Samsung Galaxy S20 billigast – skiljer tusenlappar hos operatörerna
Icke annonserade röd S20 och röda Buds+... Red Galaxy S20 and Galaxy Buds+ appear, but they haven't launched yet
Fast de "glömde" Comviq, 15480:- (lägsta abonnemang, 10GB/månad + Galaxy S20 Ultra 645sek/månad i 24 månader).
Tänkte kolla med er. Förutom pixel antalet på kameran, storleken på skärmen och ram-minnet. Är det någon egentlig skillnad på 20+ och S20 Ultra?
Vad jag vet att samtliga S20/S20+ och S20 Ultra med 5G har 12GB RAM. Den enda som har 8GB är S20 med endast 4G. Batterierna 4000 (S20), 4500 (S20+) och 5000 mAh för S20 Ultra samt vikten på dessa enheter... inga andra skillnader (vad vi så länge vet om). S20 Ultra har en finare RAM runt telefonen som är av finare material har jag läst nånstans, men inget mer annars.
Jag tänkte köra preorder på en 512a på Amazon. Visst är det inga problem med att köra den versionen i Sverige? Och hur dålig är exonys jmf med Qualcomm?