Tele2 är förmodligen största skämtet i allt det här.
Jag hängde på låset den 5e och spammade F5 för att lägga en beställning på ultran så fort den dök upp på deras sida.
Nu har jag varit i kontakt med dom som säger att jag får vänta 3-5v på nästa leverans för att dom är slut nu.
Först gnällde hon på corona att det var därför jag inte var med i dom som fick en förbokningslur för att det inte räckte till alla, men jag har en bekant som har visat mig att hans lur är skickad samma size och färg, och han beställde 4 dagar efter mig.
Efter 5minuter när jag förklarat om och om igen att corona inte har något med mitt problem att göra utan problemet är att andra som har beställt efter mig har fått sin skickad.
Hon ber mig vänta och kommer tillbaka och gnäller på postnord att det är därför jag inte fått min vara, jag tänker att så dum kan hon inte vara att hon menar att det är deras fel att den inte kommit fram. Så jag frågar vad hon menar och hon säger att dom inte kan ansvara för att postnord inte har levererat telefonen till mitt ombud...
Börjar bli lite irriterad och ber henne gå in på min order igen och läsa noggrant där hon läser upp att ordern bara är skapad och inte packad men hon säger ändå att det är postnords fel. Men när jag frågar hur hon kan skylla på postnord när ordern inte äns är packad eller överlämnad till postnord blir hon tyst och håller med och går iväg ett par minuter.
Hon kommer tillbaka och vet inte alls vad hon ska säga. Hon kan inte ge mig en ansvarigs telefonnummer eller mail utan hon ska skapa ett ärende så får vi hoppas dom här av sig imorgon.
Ja, tyvärr är det såhär det ser ut i kundtjänstbranchen. Många utan koll som bara kastar ut sig något svar för att hoppas att kunderna blir nöjda med svaret så dom kan gå vidare till nästa.
Click to expand...