Förbeställde först via Benify den 5e augusti men beslutade att byta till
Comviq den 18e augusti pga billigare totalkostnad med abonnemang och surfmängden jag vill ha sett över 2 år.
Beställt en svart 256 gb Note 20 Ultra hos båda.
Benify/Samsung shop:
Levererad till ombud idag 20e augusti vid kl 10.
Har ej hämtat ut än och ville helst ångra köpet innan de skickade den men omöjligt att få tag på dem via livechatt och telefon gav jag upp efter en timme i kö. Fick bli mail istället men ej svar ännu.
Comviq (ny kund om det är av intresse):
19:21 plingade det i Postnord-appen att en försändelse är påväg från
Comviq, oklart om det hinner fram imorgon men om man jämför med hur snabbt Benify/Samsung shop gick så borde det gå.
Kontaktade support hos Comviq idag vid 15:30 och de hade inga leveransförseningar när denne kollade med lagret fick jag förklarat. Har ni andra som beställt via Comviq fått någon uppdatering nu också via Postnord-appen eller Comviqs hemsida?
Click to expand...