gott! ska kontakta dem imorgon
edit; snackat med samsung 2ggr, klarna 1gång
Samsung säger att de tog bort summan 1a augusti, den syns dock fortfarande på klarna så samsung sa kontakta klarna så tar de bort den.
Kontaktade klarna, de kan inte göra något för de kan inte ändra något på betalningen som samsung skickat till dem det måste samsung göra.
Kontaktade
sasmung mobil igen de har ingen aning & skulle ta det längre upp i kedjan med någon som hade koll, jag är skeptisk på att jag kommer få svar via mejl som de sa, samsung kundtjänst är så otroligt kass alldeles för ofta, de säger bara det som låter bra för stunden utan att ha någon koll. 2a gången var det engelsk kundtjänst.
Passade även på och fråga för 4e gången var min utlovade 800kr rabattkod är, de har lovat sen i början på maj, tjejen sa att hon skulle fixa så jag hade den under dagen idag, men har det kommit något? De tog 45000 insamlade poäng, som man kan använda att delbetala ett köp med, jag gjorde aldrig något köp men de tog poängen ändå så därav den utlovade rabattkoden..
Click to expand...