Skulle nog säga att batteri och samtalsproblem var på vissa enheter endast, min pixel 7 pro var riktigt bra batteri tid på och samtalen hade jag aldrig problem med. Har rekommenderat 7a till alla jag känner och nu efter den vann Marques "mkbhd" brownlees blind smartphone camera test så skulle jag hålla ännu mer fast vid att det är den prisvärdaste telefon på marknaden just nu.
Jag har själv 8 pro nu och jag märker inte någon tydlig skillnad på denna och min gamla 7 pro faktiskt. Jag hade iphone 14 Pro Max emellan telefonerna och skulle nog säga att alla dessa
tre är snarlika i funktion och finess.
Skulle jag köpa en idag på budget hade jag köpt 7a, hade jag fått välja vilken jag ville oavsett pris skulle jag signat upp mig på comviqs Mystery Box gör Samsung. Någon vecka + några dagar tills det släpps nya.
Om du ska köpa en pixel 8 pro, köp inte svart, haft min i skal 99% av tiden förutom när jag tagit ut och "tvättat den" och aldrig tappat den, men tog av skalet en dag och det har skavts av svart färg och det LYSER igenom silvriga aluminium färgen på ramen vilket inte är vackert.. har Google original skal i silicone så borde inte ha hänt.. men såklart kommit in något litet sandkorn eller något....
Click to expand...