Kommande modeller

Diskussion i 'Allmänt' startad av jebediah, 22 jun 2011.

  1. jebediah

    jebediah Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2011
    Inlägg:
    341
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Eftersom HTC Sensation blev en stor flopp så har jag bestämt mig för att vänta på andra modeller. Finns det ingen sida som släpper info om kommande telefoner, datum och specs? Har noll koll och eftersom jag vill ha en telefon så snabbt som möjligt så söker jag information febrilt.
     
  2. OliverG

    OliverG Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    7 okt 2009
    Inlägg:
    2 900
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Om du ska vänta på nästa topmodell så får du nog vänta fram till jul eller så.
     
  3. jebediah

    jebediah Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2011
    Inlägg:
    341
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Källa till det? Tillverkare och modell? Isf köper jag bara en billigare Androidlur tills något nytt släpps.
     
  4. Division

    Division Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 aug 2010
    Inlägg:
    97
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    HTC har ju en 3D modell på gång, osäker på namn och sånt dock. Värt att kolla upp?
     
  5. alhal

    alhal Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2010
    Inlägg:
    380
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Varför är den en flopp menar du?
    Jag kollade på den också innan jag köpte min SGSII men samsungen hade mycket bättre prestanda, plus att jag tidigare hade en SGS som jag var nöjd med. Men jag trodde htc:n sålde bra den också?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  6. hamroid

    hamroid Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 apr 2011
    Inlägg:
    145
    Mottagna gillanden:
    28
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21
    ROM:
    Original
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S5E
    ROM:
    Original
    Övrigt:
    Samsung Galaxy Watch 4 Classic LTE
    Vad är det för önskemål/krav du har som inte SGS2 eller Sensation uppfyller och som du tror att kommande mobiler kan uppfylla?
     
  7. jebediah

    jebediah Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2011
    Inlägg:
    341
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    Nu ska jag inte måla fan på väggen, men som ny på forumet så verkar det råda halvkass gemenskap mellan olika användare. Glåpord och pajkastning bara för att man inte håller med någon annan. Därför låter jag det vara osagt varför jag tycker att Sensation blev en flopp, eller så är det bara att kolla i Sensation forumet :P SGS2 har jag varit och klämt på och den låg inte skönt i handen och kändes för plastig. Nog om detta så inte tråden spåras ur.
    Finns det ingen samlingstråd på kommande modeller? Något som mods kan fixa isf?
     
  8. thorstenn

    thorstenn Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2010
    Inlägg:
    641
    Mottagna gillanden:
    77

    MINA ENHETER

    Telefontillverkare brukar inte gå ut med info om telefoner som släpps i framtiden. Jag skulle tro att SGSII är den fetaste mobilen iaf till september som brukar vara lite av en mobilmånad. Så om du vill ha en fet dualcore men inte vill ha sensation eller SGSII så måste du tyvärr vänta lite :)

    edit. Brydde mig inte ens om att kommentera mobiler (kommande eller nuvarande) från lucky goldstar då det är ett skitmärke
     
    Last edited: 23 jun 2011