Nu är det ju så att ett AAA spel för PC tar ett par år att utveckla och sen får du pungar ut med 400 spänn för ofta ett buggigt spel som kanske eller kanske inte uppdateras. För övrigt så finns det egentligen bara 2 tillverkare av 3D-grafik kretsar som båda använder samma instruktioner från directX. Säger absolut inte det går att utveckla grafik intensiva spel för Android det är bara mycket mer komplicerat än för iPhone samt mycket mindre belönande. Skulle spel som släpps på märket sälja lika mycket som de gör på iOS hade vi nog sett spel som detta säljas för hela android familjen tills vidare får OEMs betala utvecklare så att de släpper hypade spel för hut deras gourmé variant. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Madfinger Games har släppt realease rullen för android nu, där det i slutet står 26 oktober, avalible on Android market & Tegra zone. Goood good
Hur kul som heslt. Här ser ni hur jag föredrar kontrollerna. Smidigt att man kan styra med tummen på skjutknappen också.
Shadowgun fungerar perfekt med Chainfire på galaxy s2, och det gör Sprinkle för den delen med! Dessutom kan du ju med pro variant lägga MSAA x 16 på alla spel du vill, vilket ger ett riktigt nice lyft på många spel!
Testade det på polarens Tegra platta. Funkade utmärkt och grafiken var fett grym Sent from an unknown Android device using Tapatalk
Ser skitbra ut, i synnerhet på SGS2 med cf-3D och 16xMSAA. Dock inget jag föll för gameplaymässigt. Det ska funka på SGS1 också, har inte provat än.
har kört både sprinkle och detta på min SGS2 och det fungerar mycket bra. Grafiken på detta är grymt!!