Det här var det första android spelet jag fastnat för! Var ju rejält skoj! Suttit i timmar tror jag (sammanlagt) Finns det fler liknande detta må tro?
Tycker aldrig jag får riktigt med pengar, försökt det mesta men allt blir så dyrt längre fram. Är på år 13.
Mitt bolag, Amazing Pants, är nu 18 år. Utvecklat min egen konsol och storsäljaren heter Our House 4, en arkitekt simulator, vilken har sålt i 35 miljoner exemplar. Det intressanta är att plattformen för Our House, den mytomspunna konsolen Venabegoo, endast har sålt i 14,4 miljoner ex. Our House 4 tog även Grand Prize på GGA. Känner mig lite färdig med spelet nu. Hoppas tvåan erbjuder än mer djup i ett redan fantastiskt spel.
kent: Uppgradera en anställd till Lvl.5 i alla yrken. (Du uppgraderar till lvl.5 och använder Career Change Manual (kan köpas av den där försäljaren) och byter den anställdes yrke och uppgraderar till lvl.5 igen.) När den anställda är lvl.5 på alla yrken kan du byta yrke till Hardware Engineer och utveckla en egen konsoll.
Jag köpte det nu när det kostade ~8 kr. För att se vad all buzz var om. Enkelt ett av de bästa spelen till telefoner. Beviset är väl att jag är vaken och spelar det nu!
Kan bara hålla med alla positiva kommentarer, köp det så kanske vi får se The Game dealer och Game Dev Story 2 till Android snart Bästa spelet jag har provat på Android, kan inte sluta spela!
Spelade detta spel 12timmar nonstop till iphone, sedan tröttnade jag då det blev rätt enformigt, men håller med om att det är sjukt beroendeframkallande ett tag i alla fall.
Farligt beroendeframkallande. Spelat det nonstop från halv fem tills nu. Vunnit priset för sämsta spel två gånger Skickat från min Desire Z med Tapatalk PRO
Tycker att det blev ganska repetativt efter knappt 10 år :/ Men första tre timmarna var man väl rätt "hooked".
Alla spelkonsoler är så sjukt dyra när man är på år 20 Måste göra datorspel som man inte tjänar ett skit på