Konstigt kameraljud

Diskussion i 'Defy/Defy+' startad av Bitbyte, 20 maj 2011.

1. Bitbyte

Bitbyte Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sådär, mobilen återlämnad på NetOnNet. Ointresserad, otrevlig personal - men bra policy. Köpte en ny på Elgiganten utan missljud från kameran, dock med skrammel från volymknapparna vilket jag under omständigheterna inte bryr mig det minsta om! :)

Android 2.2.2, på svenska utan MotoBlur! Nu blire till o pilla, har sett fram emot min första smart phone så länge :D:D

2. goateye01

goateye01 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    181
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia XZ3 Compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia XZ3 Compact
    Var det inget snack om att de skulle ha betalt för eventuell "datarensning"??

3. Datoristen

Datoristen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Min telefon jag köpte från El-Giganten och fick hem idag hade ingen plombering på ytterförpackningen vad jag kan minnas.

Däremot låg diverse delar i plomberade förpackningar (batteri och batteriluckan tror jag det var), och det satt en speciell skyddsplast på batteriluckan.

4. Bitbyte

Bitbyte Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nej, något sånt nämndes aldrig. Men sen såg killen ut att hata både liv och jobb, så om det är policy eller ej vet jag inte.

Stämmer! Plomberingen på ytterförpackningen verkar skilja sig - det verkar som om vissa batcher haft det och andra inte. Min nya hade inte heller några plomberingar på ytterförpackningen, däremot var alla tillbehör inplastade som du beskriver.

Så grymt nöjd med min Defy :D