Konstigt problem med android

Diskussion i 'Allmänt' startad av multiple, 12 jul 2013.

1. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Detta är till 100% troll.

Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4 Beta

2. leobjorkman

leobjorkman Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    84
    Operatör:
    Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Skaffa en Nokia Lumia 520, kostar runt en tusenlapp, och finns inte så många appar att få virus från:-) Förresten, blir du irriterad för att powerknappen är på sidan av telefonen? Klickar du liksom på fel sida? Det låter riktigt skumt men som sagt, skaffa Nokian!

Skickat från min GT-N7100 med Tapatalk 4 Beta

3. multiple

multiple Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Om jag har gjort något med telefonen så är det något jag inte vet att jag har gjort.

Det slog mig efter mitt senaste inlägg att låten kan ha spelat en gång tidigare. Jag hade telefonen i fickan när jag var ute och gick och hörde musik. Jag kunde inte lokalisera det. Det är helt enkelt ingen musik som jag har på telefonen, så det var långsökt att tänka att det kom från den. Jag tänke inte mer på det.

Jag har letat. Där finns inget. Som sagt, jag har aldrig laddat ner något med undantag av uppdateringar och program som LinkedIn (som jag aldrig använt på telefonen). Jag har inte mycket musik på telefonen. Jag använder inte telefonen för musik. Då hade jag köpt en iPhone och inte en Android. iPhone har stöd för kontroller på hörlurarna, som jag tycker man ska förvänta sig av en modern telefon.

Jag har lagt ner detta och svarar mest av hövlighet. Tack och adjö.

4. jnsson

jnsson Operatörsnörd Moderator

Mottagna gillanden:
    20 404
    Operatör:
    Tele2, Halebop
    Telefon:
    Nokia G42 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2, Halebop
    Telefon:
    Nokia G42 5G
    Telefon 2:
    Pixel 3a
    Telefon 3:
    Google Pixel
    ROM:
    Lineage OS 21
    Platta:
    Lenovo Tab M9
    Platta 2:
    Huawei MediaPad T5 32GB 4G
    Övrigt:
    Chromecast 2nd Gen, Mi Band 6, Google Nest och Home enheter
    Android stödjer kontroller på hörlurar mm. Jag har ett blueooth headset med kontroller och det fungerar utan problem

5. tompan

tompan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7
    Info:
    Nova
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S8 (jobbet)
    Platta:
    Samsung Tab S2
    Info:
    Nova
    En smartphone är aldrig smartare än kompetens hos dess användare, oavsett OS. Antingen är man villig att ta till sig och lära sig eller så är man det inte. Tillhör man den senare kategorin kommer man inte ha mycket utbyte av en smartphone och borde rimligtvis då av stå ett köp. Är man däremot beredd att göra ett försök och även sök hjälp på ex swedroids forum, så kommer man inte bara få hjälp utan även också höja sin egen kompetens... och även utbytet av sin telefon.

För att få hjälp är det klart bra att visa lite mer ödmjukhet. Det är inte vi som behöver dig, utan du som behöver oss. Tror det kallas social kompetens, men det är något som du får läsa på om på andra forum. Vi är ju tekniknördar och social kompetens är inte vår starkaste gren, som du märkt på reaktionerna på dina svar. Vi kan inte vara bäst på allt. ;)

Bättre samlad kompetens om android blir svårt att hitta så vida du inte vill betala för den, men det är upp till dig hur du vill förvalta och ta del av den.

Hund, e7andy, jnsson och 1 annan gillar detta.