Problem: Konstigt problem med laddningen på min Galaxy S6'a

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av Skywalker, 14 nov 2015.

Taggar:
  1. Skywalker

    Skywalker Baby Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    16 jul 2015
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har en Samsung Galaxy S6. När jag laddat batteriet till %100, direkt när jag tar ur laddaren går batteriet ner till %98-96.


    Även när jag har ljusstyrka lågt och energisparläge på.. Den ska ju inte dra så snabbt.
     
  2. Skywalker

    Skywalker Baby Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    16 jul 2015
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Ingen?
     
  3. tonii

    tonii Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2012
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hur är battertiden i övrigt?
     
  4. Fredriks

    Fredriks Android Medlem

    Blev medlem:
    9 jun 2010
    Inlägg:
    6 212
    Mottagna gillanden:
    2 166

    MINA ENHETER

    Tycker min också går ner fort till 98-99% efter att ha varit på 100%. Har du inga problem med batteritiden är det inget att hänga upp sig på
     
  5. Skywalker

    Skywalker Baby Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    16 jul 2015
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Njae, den är väl helt OK. Jag använder ju telefonen ganska mycket, appar som facebook, messenger, whatsapp osv använder jag flitigt, brukar ha en rätt så hög ljusstyrka också, inget energisparläge. Så att den drar relativt snabbt batteri förstår jag, men fastnat mest för att den drar från %100 - %96 ganska så snabbt, även om jag har låg ljusstyrka och energisparläge på. Men ibland blir det att den står kvar på %100 ett tag, sen %99, sakta sakta. Så det händer inte hela tiden men de jävligt konstigt.

    Mm, du har nog rätt. Får se vad som händer i framtiden, kommer definitivt aldrig köpa samsung igen i alla fall. Samsung är bra på att bygga diskmaskiner men mobiltelefoner är inte deras grej tycker jag, där är iPhone nummer 1. Sanningen är ju att de e så ju, alltid Samsung som jagar iPhone.