Kontaktad av hiApk

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av relaxer, 25 aug 2010.

1. relaxer

relaxer Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tjena,

Jag blev kontaktad av något kinesiskt bolag som driver site hiapk.com som vill "lokalisera" min applikation shavester och sprida den på den kinesiska marknaden.

Reflexmässigt känns detta skumt då jag inte har något som går att översätta i min app bortsett från beskrivningen på market (som jag själv inte lyckats lista ut hur man översätter). Är det någon annan som haft med dom att göra?

2. asperon

asperon Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    94
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 6
    Har blivit kontaktade av åtminstone 3 olika kinesiska företag med just den här förfrågan, jag är lite skeptisk mot alternativa markets som jag inte själv har kontroll över.

3. sniff

sniff Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

de lassar bara ut en massa mail till utvecklare... har också fått det, men jag tror inte någon kines hade tankat hem en lokaltrafikapp från sverige även om den var på kinesiska och där tappade jag det icke existerande förtroendet för dem.

4. ef98dpa

ef98dpa Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Mitt förtroende för liknande är heller inte högt, men just lokaltrafik skulle kanske vara något. I Gävle har vi snart en hel högskola med bara kineser och de behöver ju transportera sig runt också...