Konverter för Livesound till nyare lurar?

Diskussion i 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' startad av Moggym, 9 okt 2012.

  1. Moggym

    Moggym Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2010
    Inlägg:
    191
    Mottagna gillanden:
    52

    MINA ENHETER

    Finns det konverteringskablar för att kunna använda SonyEricssons gamla hörlurar på nya Sonymobiler?

    Har några LiveSound till min ArcS som jag trivs väldigt bra med. Funderar på att köpa en Xperia V när dom släppts.

    Skulle gärna fortsätta använda mina hörlurar. Blir trist att tvings köpa nya då jag använder 3 par hurlurar till min mobil nu. Ett par på träningen och dom ligger i träningsväskan, ett par vid sängen och ett som jag har med i jackfickan för allmänt bruk. Jag vill ha det så då jag slipper flytta dom fram och tillbaka och inte behöver oroa mig för att glömma dom hemma när jag ska träna och så.


    Så, kan jag köpa konverterare för det här? Helst ska knapparna funka men att ljudet blir bra är givetvis viktigast.
     
  2. Moggym

    Moggym Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2010
    Inlägg:
    191
    Mottagna gillanden:
    52

    MINA ENHETER

    Nån som vet nåt? Jag gillar mina hörlurar och det vore tråkigt att få skrota dom.
     
  3. Isengard

    Isengard Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 maj 2012
    Inlägg:
    1 448
    Mottagna gillanden:
    138

    MINA ENHETER

    http://www.nox-audio.com/Products/OMTP-Adapter-16s en sån här behöver du, jag var själv på det spåret men sen köpte jag hellre helt nya hörlurar för att ljudet blev mycket sämre med adaptern emellan SÅ jag rekomenderar att skaffa nya lurar
     
    Last edited: 7 nov 2012