Kopiera data från en telefon med skärmslås (S2)

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av nastyboob, 25 dec 2017.

  1. nastyboob

    nastyboob Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 nov 2015
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    1
    Jag hittade min gamla Galaxy S2 när jag städade i källaren. Så jag tänkte att jag skulle ha kopierat över data från den eftersom det aldrig blev gjort när jag bytte mobil.

    Problemet är att den hade skärmlås. Jag satt en längre stund och tänkte på alla mina mönster genom åren, men när jag väl skulle prova så hade jag fel såpass många gånger att jag inte tilläts prova mer.

    Så då hänvisades jag till att ange Googlekonto och lösenord, alternativt en pinkod. (ej simkort, det har jag redan plockat ut).

    Problemet är ju även där att jag inte har en susning om vilket Googlekonto jag hade då.

    Jag har letat runt och läst massvis med gamla trådar utan en lösning. Jag har även testat programmet Drfone från Wondershare, men de hade endast stöd ner till S3.

    Datorn känner av telefonen och läser av modellen, men jag kommer inte åt filerna i utforskaren.

    Är det någon som har en tips på hur jag kan kopiera mina bilder och andra filer från telefonen? Eller hur jag kan komma förbi skärmlåset?

    Tack på förhand