Krångel med Motorola RAZR, SNÄLLA HJÄLP MIG!

Diskussion i 'Motorola Allmänt' startad av Rosaramen, 29 dec 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Rosaramen

    Rosaramen Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 dec 2012
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hejsan!

    Jag har sedan jag skaffade min telefon (för ca 6 måndader sen, då 2 månader gammal) varit väldigt nöjd med den, men sedan en tid haft krångel med den.

    Den har fått otroligt dålig batteritid, vid normal eller lite användning behöver den laddas minst en gång per dag (den laddas alltid varje natt), vid mer användning, fler gånger.

    Den har också börjat krånglat vid uppstart. Det kommer upp en ruta "aktiviteten Android system slutade fungera" och två alternativ, ett av dem är "tvinga stängning", det andra kommer jag inte ihåg nu. Sedan får den inte kontakt med simkortet (se bild nedan), ibland fixar de sig av sig självt efter nån minut, ibland när man startat om den eller tagit ur och satt i simkortet igen.

    Idag har den dock krånglat jättelänge, jag kollade på telefonen runt 20.30, då väntade jag ett sms och undrade varför det inte kom. Då såg telefonen ut som nedan. Jag har sedan dess testat att stänga av och sätta på den igen, tagit ur simkortet och startat om den (power+volymknapparna inhållna) flera gånger utan resultat.

    Någon som vet vad jag ska göra eller varit med om något liknande? Är det enda jag kan göra att skicka in den?

    Kan också tillägga att tappats i golvet ett flertal gånger, dock har både jag och han som hade den innan mig haft skydd på den hela tiden (skal och skärmplast, så utåt sett är den felfri.

    Skulle bli otroligt glad om någon kunde hjälpa mig med detta! :D
     

    Bifogade filer:

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.