Diskussion: Lådan?

Diskussion i 'Google Nexus' startad av Nappandroid, 5 jan 2013.

  1. Nappandroid

    Nappandroid Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2011
    Inlägg:
    1 577
    Mottagna gillanden:
    106

    MINA ENHETER

    Kom att tänka på en sak idag. När jag för första gången packade upp min Nexus 7 så fanns det bara en klisterlapp på den och dessutom satt den lite löst. Vanligtvis brukar det väl vara en lapp på varje sida för att undersidan ska sitta ihop med locket?

    Själva plattan såg fin ut, låg i plast och var inga fingeravtryck på den vad jag kunde se iallafall. Min fundering är ändå om den kan ha varit öppnad, kanske till och med testad men återställd sedan?

    Det har ju varit mycket problem med Nexus 7 skärmen och NetOnNet som jag beställde den från kanske ville kolla upp det här exet var för att undvika att folk ska skicka tillbaka dem? Hur var er Nexus när ni packade upp den?
     
  2. iXob

    iXob Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 nov 2011
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Min hade också bara en klisterlapp, de skickades med två klisterlappar tidigare, men det har gjorts om för att det var så svårt att få upp lådan då.

    Sen huruvida den är testad eller inte kan jag inte svara på, men det skulle nog synas på tejpen om inte annat, om den varit öppnad.
     
  3. Yoshien

    Yoshien Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2010
    Inlägg:
    831
    Mottagna gillanden:
    67

    MINA ENHETER

    Min satt bara med en klisterlapp, så det är lugnt.

    Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
     
  4. AndiOne

    AndiOne Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 nov 2010
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Ja köpte min i år och den hade en plastfilm som täckte hela N7ans fram och baksida med skarven där bak.