Ladda upp bilder

Discussion in 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' started by Avarell_Dalton, Oct 10, 2011.

1. Avarell_Dalton

Avarell_Dalton Senior Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro
    vad är det för stenåldersregler ni har för bifogande av bilder? 100k och max fem filer.

Jag fattar inte. Tänkte göra en guide med lite förklarande bilder men det sprack ju.

Provade först att Infoga bild men det gick ju bara med externa bilder, sen försökte jag via Hantera bifogade filer men...

2. bernard

bernard Droidmin Staff Member

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Använd gärna tjänster som ImageShack® - Online Photo and Video Hosting eller Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket m.fl. för att ladda upp och dela bilder i forumet.

Anledning till varför vi inte tillåter större bilder beror på att vi saknar resurser för det. Dels äter det bandbredd och dels äter det utrymme; bägge dyra för vår del eftersom vi endast hyr en virtuell server.

3. Avarell_Dalton

Avarell_Dalton Senior Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro
    Jag förstår ju att ni tagit det beslutet men jag ville ta upp det på agendan igen eftersom kostnaden för både bandbredd och utrymme sjunker i en rätt stadig takt. Det var därför jag lite elakt skrev stenåldersregler och kanske är det dags att revidera den regeln?

EDIT: Att regga sig på nån domän eller ftp:a upp dem på min egen domän är för krångligt och därför blev det ingen guide. Jag är inte bitter, konstaterar bara fakta.

Last edited: Oct 10, 2011