Laddnings bugg i X10an

Discussion in 'Xperia X10 (2010)' started by Gagg3, Mar 26, 2010.

1. Cim-Inc

Cim-Inc Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

för att din mamma luktar curry. enough said.... du heter htc_hd2 så knip igen det lilla bruna och gå till ett winmo forum där du hör hemma :innocent:

2. TLink

TLink Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Vad baserar du på att den skulle vara dålig? Är inte det per definition dessutom? Har du prövat en nylanserad Desire eller en ny X10 för att kunna skapa dig en uppfattning om vilken telefon som skulle vara bäst av de där två och även passa dig/alla bäst?

Visst, X10 kommer komma med några barnsjukdomar men det gör alla telefoner och man kan ju bara hoppas på att de försvinner med tiden, vilket många kommer göra. Den kommer oavsett inte vara bäst för alla men förmodligen aldrig DÅLIG. Detsamma gäller Desire, den kommer inte vara felfri när den släpps och den kommer heller inte vara varken bäst eller sämst.

Att Desire dessutom är mycket bättre i ALLT än X10 va lite väl att ta i för det vet du mycket väl inget om samt så vet du även att det inte är eller kommer vara sant.

Desire är helt klart en intressant telefon och jag är precis som många andra säkert nyfiken på den men just nu står fortf X10 närmast, mycket faktiskt för att jag har enbart haft telefoner ifrån Ericsson/Sony Ericsson och allt varit mycket nöjd med deras produkter. De må inte vara bäst för alla men de har varit bäst för mig, hittills.

3. Mattefjonkan

Mattefjonkan Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

ASG haha klockrent :).

4. wj_

wj_ Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Du kan ju ha glömt den igång med nån strömslukande app i bakgrunden? :)

Men nej det är inga problem att ladda den då heller, man får blinkande röd lysdiod en stund och sen blir den som vanligt röd och sist grön när den är färdigladdad. Och ja det går något snabbare att ladda om man inte har development-läget "screen never sleeps" aktiverat.