Fråga: Lågupplösta kontaktbilder från Facebook

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av sebbe1891, 15 mar 2012.

  1. sebbe1891

    sebbe1891 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2011
    Inlägg:
    87
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Synkade mina kontakter med facebook och upptäckte att kontaktbilderna har värdelös upplösning i telefonen när man går in på kontakten eller ringer. Har jag missat något eller är det så för alla? Då det stör mig lite så tänka jag passa på att fråga, om det nu är så och det inte går att fixa.. Finns det någon alternativ kontaktapp som har högupplösta bilder vid synk från Facebook?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  2. Leechu

    Leechu Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 feb 2012
    Inlägg:
    388
    Mottagna gillanden:
    58

    MINA ENHETER

    sebbe1891 gillar detta.
  3. sebbe1891

    sebbe1891 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2011
    Inlägg:
    87
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Yes, truecaller har jag. Tänkte mer på bilderna man ser på kontakterna inne i telefonboken.. Synk direkt med facebook appen så blir dom sådär sunkigt lågupplösta, borde ju gå att få lite cleanare bilder på något sätt tycker man.. Gaaah.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  4. Arbu11

    Arbu11 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 dec 2011
    Inlägg:
    1 716
    Mottagna gillanden:
    335

    MINA ENHETER

    Ja det vore någonting, jag får samma och jag har lagt upp bilderna via Gmail så det är inte pga. att du lägger upp från FB .... Tyvärr ;) Det enda är om du vill (Orkar...) så kan du lägga in alla bilder i ditt Galleri, och sen gå in på kontakterna och en och en välja Bilden från galleriet!

    Dvs: > Konakter > *Välj din kontakt* > Redigera (penna upp till höger) > Klicka på bilden (det som ska bli en bild) och välj och vraka från Galleriet... Detta är ju ett tips som inte är 100% relevant med din fråga, men du kanske gillar det!
     
    Last edited: 15 mar 2012
  5. Jojje_c1

    Jojje_c1 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 apr 2010
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Testa HaxSync annars, jag hade lite problem med att synas några kontakter men annars fungerar den bra.
     
  6. sebbe1891

    sebbe1891 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2011
    Inlägg:
    87
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Tack för tipsen. Jag prövade synka via friendcaster igårkväll och då blev bilderna bättre, inte super men fullt godkänt!