"långsamt" ljud i chrome

Diskussion i 'Frågor och support' startad av onnefarbrorn, 17 maj 2014.

1. onnefarbrorn

onnefarbrorn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Hej på er.

Har råkat ut för en ruskigt störande bugg i min nya Z2 där ljud i youtubeklipp spelas upp i slowmotion. Videon i sig flyter på korrekt men ljudet går knappt att identifiera. Det verkar bara gälla chrome och funkar som det ska i den medskickade läsaren. Gillar dock chrome bättre så hade varit trevligt att kunna använda den. Någon som har tips eller kanske stött på samma sak?

2. sunemangs

sunemangs Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    228

MINA ENHETER

Ingen direkt lösning på problemet, mer som en komma runt problemet är ju att använda youtubeappen istället för webläsaren.

3. onnefarbrorn

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Det är inbakade klipp så får inte möjlighet att välja en app för uppspelning :(

Skickat från min D6503 via Tapatalk

4. sunemangs

sunemangs Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    228

MINA ENHETER

Då du inte vill använda någon annan läsare så är det väl bara gå in i telefonens inställningar-apps-chrome och köra rensa cache och data och avinstallera uppdateringar och sedan uppdatera den via play store igen och se om det löser problemet.
    Skulle inte det lösa problemet kan du ju testa https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chrome.beta&hl=sv och se om det blir någon skillnad.

5. onnefarbrorn

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Tack igen, har dock testat detta redan och problemen kvarstår. Har dock börjat skita i de klippen och istället gå vidare. Inte värt att anstränga sig så när telefonen bråkar :)