ok, läskigt. Ja en gång fastnade den i blålampa-läget och jag blev hyffsat orolig, men det gick att starta om sedan. Gjorde en nandroidbackup sist nu precis efter rom-upgrade, unroot och bootloader-unlock. Du kan få den om du vill och testa.
Mjaha, jag fokuserade genom att peka på skärmen, redan då ser man att det inte blir bra. Men har inte testat direkt-läget du menar, eller vad det heter. Nu iaf, testade ju förut och då märkte jag ingen skillnad. Ska komma ihåg att testa detta imorgon.
Jaha!! Haha, det var som böfvelen! Testade det och det verkar funka, -1 grad nu hemma i 哥德堡
ok, ja jag har ju aldrig haft en 5", kanske därför

köpte dock en 8" platta nyligen som jag känner är bra när man vill sitta och bara surfa i soffan. Men den har man ju inte med sig överallt iofs. Riktigt skönt med 5,5" när man väl använder den iaf, det är ju en sak som är säker. Och man tenderar ju att använda telefonen ganska mycket

iaf jag. Tjejen använder inte den så mycket men t om hon var sugen på en K910
ok, jaså Lolli överskattat och Z2'orna inge vidare. Hmmm. Då kanske jag stannar kvar i denna konfiguration så länge det går

känns bra nu, har just invigt den minst använda finessen, ringa, och t om det funkade ju så

Click to expand...