Leverans

Diskussion i 'Galaxy S' startad av ondjultomte, 15 jun 2010.

  1. roban09

    roban09 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2010
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Någon som beställt från Mobilgiganten som fått sin order skickad? Min står som "under hantering" och jag börjar bli orolig över att de inte skickar den idag...
     
  2. Androido

    Androido Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2010
    Inlägg:
    562
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag vet inte ens om jag vågar säga att detta inlägg skrivs med en Galaxy S 8GB, nyss ythämtat från våran Konsum :-)
    Ny blir det lek hela helgen :-)
     
  3. idgforum

    idgforum Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2010
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Jag tycker Katshing sköter sig bra. Min skickades idag, efter att de fått godkänt med abonnemanget från Telenor i förmiddags, och tänker man på att telefonen kom med flyget till Samsungs svenska lager igår tycker jag man inte kan begära mer. Jag väntar gärna till måndag. Fast förstår ändå din otålighet, Ewr, och tycker att du ska bemötas med respekt från säljaren.

    Själv tycker jag att jag också var otålig och kunde väntat några veckor då priset troligen gått ner men är bränd efter att beställt HTC Desire och ville inte råka ut för samma sak igen. Fast är denna telefonen bättre för mig (denna ska inte behövas laddas lika ofta) så har jag ju egentligen haft tur. Min nuvarande Nokia 5800 räcker inte en hel dag och de som haft bägge telefonerna säger att Desire är mycket värre.
     
  4. CaptainC

    CaptainC Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2009
    Inlägg:
    2 149
    Mottagna gillanden:
    2 319

    MINA ENHETER

    Tror hon skatan på deras kundtjänst blåst oss :mad:
    Mail från dem idag efter att ja sa till dem att jag vill avbryta min beställning från dem och beställa från katshing istället:
    Har de inte skickat ut dem idag tänker jag ta kontakt med konsumentverket på måndag!!
     
  5. galaxy__s

    galaxy__s Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2010
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

  6. CaptainC

    CaptainC Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2009
    Inlägg:
    2 149
    Mottagna gillanden:
    2 319

    MINA ENHETER

    Tack för varningen så här tre månader senare :) . fan strulat med dem sen 23 mars först med desire sen nu Galaxy S
     
  7. Pazzo

    Pazzo Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 dec 2009
    Inlägg:
    200
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    What? Varför går du tillbaka till ett dåligt företag? Katshing FTW!
     
  8. Ewr

    Ewr Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2009
    Inlägg:
    221
    Mottagna gillanden:
    9
    Operatör:
    Vodafone+Halebop
    Telefon:
    Xiaomi Redmi Note 10 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vodafone+Halebop
    Telefon:
    Xiaomi Redmi Note 10 Pro
    Platta:
    Xiaomi MI Pad 4
    Man kan ju tycka att de borde gå i köordning... Eller varför ska jag annars boka långt i förväg?

    Jaja... får försöka klarar mig genom helgen... Blir lite underligt att sitta o vänta på att de ska bli måndag :P
     
  9. idgforum

    idgforum Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2010
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Den slutklämmen var bra och kommer säkert bli en klassiker på foumet :)

    Min ligger hos Göteborgs godsterminal, sorterad, och kommer troligen kl 15.00 till mitt utlämningsställe på måndag. Det ska bli spännande och se om den ger samma aha-känsla som när jag fick pilla på Desire fast jag svor över att jag hela tiden kom åt volymknappen i landskapsläge och inte kunde skriva på skärmtangentbordet och att de aldrig fick in den.

    Jag hämtar nog inte ut min innan tisdag av olika anledningar.
     
  10. Danne14

    Danne14 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2010
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Leverans denna vecka

    Pratade med Samsung på chatten idag. De sa att de som hade beställt Galaxy s med erbjudande direkt från Samsung. De kommer att få den denna vecka verkade det som.:)
     
  11. zippiz

    zippiz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 feb 2010
    Inlägg:
    374
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Lite komiskt, jag pratade också med Samsung idag, o då stod de fast vid att den kommer veckan efter midsommar. Hoppas jag har fel o du har rätt :)

    Poängterade också att Samsung hade svarat fel på mobil.se i fredag då de sa att i7500 fått 1.6 uppdatering... miss eller lögn? :)
     
  12. gazab

    gazab Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2009
    Inlägg:
    291
    Mottagna gillanden:
    4
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Pixel 2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Pixel 2
    Don't worry guys! Jag har precis fått min från Samsung! :D

    Tyvärr så hinner jag bara sätta den på laddning innan jag måste sticka till jobbet. Undrar om jag får mycket gjort där idag...
     
  13. zippiz

    zippiz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 feb 2010
    Inlägg:
    374
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Gazab, underbart... f-n jag vill också ha min nu :)



    En liten jämförelse på youtube med soljus på skärmarna X10, desire o Galaxy S.

    Svårt att säga något, men spontant så tycker jag reflektionerna på Samsung är betydligt mindre än de på Desire iaf, vilket ju är en av de sakerna super Amoled skulle tillföra, härligt.
    <object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/58gZzqvqhRk&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/58gZzqvqhRk&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>
     
  14. Yasho

    Yasho Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 okt 2009
    Inlägg:
    82
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Fick min idag från Samsung trots att de sa per telefon att den skulle börja skeppas veckan efter midsommar. Så jag är nöjd..
     
  15. Evil Peter

    Evil Peter Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 maj 2010
    Inlägg:
    618
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Leveransen från Dustin Home gick prickfritt och nu ligger telefonen och laddas. Redan på laddningsskärmen imponeras jag av svärtan då man bara nätt och jämnt ser var skärmen slutar och den svarta plasten börjar. :)
     
  16. CaptainC

    CaptainC Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2009
    Inlägg:
    2 149
    Mottagna gillanden:
    2 319

    MINA ENHETER

    Min är på gång nu om inte någon på posten äter upp den så har jag den i morgon :)
     
  17. hurricane

    hurricane Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 aug 2009
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hoppas att man har en lapp i brevlådan då. För jag pratade med supporten och då sa dem ju att dem skulle skeppa ut den denna veckan.
     
  18. calm

    calm Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2009
    Inlägg:
    250
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    jag fick min idag :D
    den laddas och jag håller på att fixa den gamla galaxen som skall lämnas över till en kompis... (snart ex-kompis?)
     
  19. Manji

    Manji Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jun 2010
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Var precis på Webhallen och hämtade min. Sitter och synkar kontakter för fulla muggar...
     
  20. inact_0035

    inact_0035 Guest

    ge den inte då?:P