Pro 4 ? Borde inte 3an komma först Jag återkommer hela tiden till min G Pro 2, har haft flera flaggskepp på senare tid som jag lämnat tillbaka då jag vart mer nöjd med min gamla trotjänare
Det är asså en -G4 Pro på g, shit va najs! Faktum är att jag haft både G flex 2 och G4 och båda har haft problem med temperatur och omstarter. Är lagom pessimistisk inför G4 Pro..
SD810 i flex 2 var ju allt utom buggfri, men G4 måste du haft otur med ett måndags exemplar. Enda gången den gnällde att den vart varm var när jag solade med den här i veckan, svart läder mot solen, den gnällde men startade inte om.
Bytte bort min LG G Pro 2 för ett par dagar sedan och saknar den redan. Så måste ha ny. Har googlat men hittar inget konkret, nån som har koll på vad som skiljer LG G Pro 2 F350 vs D837 vs D838 F350 kan man ju få för 2000 kr!! What's the flaw?
Ingen G Pro 2 funkar optimalt över LTE vad jag förstått, frågan är om nån är sämre på just den punkten.
Måste bara få återuppliva denna tråd. Skaffade en Pro 2, haft en innan också som jag älskade, men nu för att komplettera min iPhone 6s som surfplatta. Det som har hänt är att iphonen nu ligger i byrålådan. Haha! Fasen vad trevlig den här luren är. Skärmen fantastisk (ännu idag) och kameran i paritet med iphonen. Flytet är bättre än de flesta av alla flaggskepp jag haft senaste året. Ja jag säger då det. G Pro 2.