Kan vara att detta står i tråden redan, men ett litet tips till er som liksom jag gärna vill ha urtavlan tänd vid laddning. (laddar klockan vid sängen och har den som klocka även nattetid) Gå in i settings, sedan about. Tryck upprepade gånger på build number. Du aktiverar då developer options. I denna meny hittar du då "stay awake when charging". Om det är bra för klockan eller ej låter jag vara osagt och alla inställningar görs på egen risk Edit; hmmm.. Bara för det verkar det inte fungera nu...
Tydligen bara buggfixar. http://www.androidpolice.com/2015/0...2-update-starts-rolling-google-fit-fixes-tow/
Här kommer min genomgång av klockan, något sent! Men ni vet vad man säger. https://lgambassadoren.wordpress.com/2015/02/10/lg-g-watch-r/
Idag betedde sig min klocka lite konstigt. När jag stängde av den igår hade jag ca 65% batteri kvar. I morse när jag satte på klockan och telefonen uppdaterades Android Wear appen, allt var frid o fröjd till kanske kl 10 på förmiddagen då jag kände att klockan vibrerade utan vidare. När jag tittade på klockan stängdes den av och sen fick jag aldrig igång den igen. När jag kom hem la jag klockan på laddning och då startade den direkt. Alltså drog den ca 65% på några få timmar? Vet inte men det känns som det hade med Android Wear uppdateringen att göra. Någon mer som det strulat för ihop med den uppdateringen?
Kan någon svara på hur stor den är tvärs över i cm. Hittar inte det. Tacksam för svar. Stämmer det med drygt 46mm?
Har själv haft strul med indikeringen av batteriladdning/kapacitet. För mig har det hänt några ggr att den visat samma % länge, för att sedan dö eftersom batteriet är slut. Kanske samma bugg i ditt fall. /Kenneth
Den har fungerat utan problem sen jag laddade upp den vid det tillfället. Kändes mer som att det hade något att göra med den uppgraderingen av Android Wear
Tjena☺ en liten fundering såg att moto360 har mikrofon är det samma på lg'n? Hittar inga spec som det står om det... MVH Magnus
Inga problem! Tror att alla klockor med Android Wear har det eftersom att det är tänkt att det ska vara den primära inmatningsmetoden.