Men vänta nu... På klockan kan jag bara ställa on eller off. Är den på läge on så filmas sen efter en stund. Det vill jag inte.
Vad har hänt med batteritiden? Utan att ändra några inställningar, använda någon app aktivt eller att ändra watchface har den gått från ungefär 48 timmar till nu runt bara 12 timmar...
Watchmaker 3.6 kanske? Jag installlerade betan av 3.7 för att bli av med problemet. För mig räckte bara batteriet 10 timmar. Dessutom dränerade den telefonen också. Misstänker att Bluetooth aldrig kopplades ned i viloläge...
Jag upplever också att batteritiden har försämrats avsevärt. Jag får känslan att det är sedan både Android Wear-appen och mjukvaran i klockan uppdaterats. Min batteritid är nu också ca 12 h. Om man kikar på uppskattningen vad som drar batteri så är Bluetooth en stor del.
Jag upplever också att batteritiden har försämrats avsevärt. Jag får känslan att det är sedan både Android Wear-appen och mjukvaran i klockan uppdaterats. Min batteritid är nu också ca 12 h. Om man kikar på uppskattningen vad som drar batteri så är Bluetooth en stor del.
Testade att byta tillbaka till min gamla samsung med KK 4.4, från oneplus one med 5.0 under ett dygn Och då var allt tillbaka vid det gamla. Så jag gissar att det är Lollipop som ställer till det..
Jag kör Nexus 5 som har haft Lollipop ganska länge och jag har inte upplevt detta problem för än bara för ett antal dagar sedan.
Någon som testat att ansluta bluetooth hörlurar? Min klocka hittar inte min Sony SBH80?? (men funkar med telen) Tror han menar på telefonen