Den bara kom. Testade tidigare idag men då fanns det ingen. Stängde av den men blev sugen på att testa igen nu och då kom den så fort jag starta den
Gjorde det igår men med gamla versionen. Funkade inte alls o zooma upp olika grejjer. Man hamnade bara i settings hela tiden. Ska genast prova med nya.
Jag testade den igår men gillade den inte. Gillar inte att man inte kan placera ikonerna där man vill på skärmen och klockan blir väldigt liten. Skulle ha funnits ett val så man kan ha en digital klocka i mitten tex. Även att justera storleken på ikonerna skulle ha varit bra. Mail/samtals ikonerna behöver ju inte vara så speciellt stora tex
Japp , snygg var den. Sen kunde man göra en skärmdump på klockan via telefonen. Detta Kanske man kunde innan med?
Det här med WiFi... Jag är på jobbet nu. Testade att låta telefonen ligga kvar på kontoret och begav mig ut i butiken. Det överstrukna molnet kommer upp på klockan = kontakten tappad. Kollar så klockan är på Wifi nätverket och det är den. Ska inte det där skötas automatiskt? Eller har dom kontakt fast klockan markerar att jag inte har telefonen med mig? Någon som vet?