Enligt FB så "inom några dagar". Fast de skulle skicka till slutet utav veckan så då borde det ju komma imorgon eller tidigt på torsdag. Jag kan rekommendera att doppa fingrarna i carmolis, så kanske ni har några naglar kvar när det är klart ^^
De har fixat loki portning och TWRP till Verizon och AT&T G2 nu. Så det kommer antagligen finnas roms redan när den släpps här i Sverige. ^^
Jag mailade Halebop support förut.. Jag påpekade att de gett olika uppgifter till olika människor och ville veta om vi kunde få ett svar eller om vi måste vänta och se. Svar 2013-09-16: "Vi har tagit emot din fråga och återkommer med korrekt slutgiltigt besked till dig inom kort, vi ber dig avvakta. Vi återkommer med svar till dig via e-post" Och idag kom ytterligare ett svar från supporten. Svar: "Vi säljer LG G2 med 32 GB minne."
Ringde till Tele2:s webbbutik för att få svar om när den kommer finnas tillgänglig. Personen i supporten hade ingen anning och knappt hört talas om LG G2. Tråkigt, är inte sugen på att söka mig till annat bolag men jag vill verkligen ha G2
Däremot har de ju riktigt bra pris 4495:- utan abonnemang/kontantkort, skulle gissa på att den olåst som Optimus G var också. PS. G2 har gått om iPhone 5 på Prisjakt, go go go!
Ja, eftersom iphone 5 inte ens säljs av Apple längre så kan det vara en förklaring ;-) Skickat från min HTC One SV med Tapatalk 4
Förlåt min okunnighet, men varje recensent klagar på Vienna Boys Choir ringsignalerna osv. Men man bör ju kunna byta till klassiska "Ring Ring" samt "Pling" när man får SMS?
Ja, att klaga på dom inbyggda ringsignalerna är ganska överdrivet. Du kan ändra till vilken melodi du vill. Det bör som högst stå med som en liten notis i en recension, allt annat är överdrivet gnäll från recensenten.
Var det jag tänkte. Dessa ringsignaler får ju halva mittstycken i recensionerna därav min fundering. Känns som vissa gnäller för gnällandets skull när det gäller G2. Vissa skeptiska utlåtanden till telefonen gör så man blir mörkrädd, rätt uppenbart att vissa tycker illa om telefonen redan innan man får den för att det är en LG. Vilka köpte du?